Olivia Newton John 노래모음

Let Me Be There - Olivia Newton John

백합7 2022. 11. 17. 23:52

 

 

<Olivia Newton John - Let me be there>

 

Wherever you go

Wherever you may wander in your life

Surely you know

I always wanna be there

 

그대, 어딜 가더라도

당신의 삶 가운데서 방황할 때도

내가 언제나 함께 있다는 것을 꼭 알아두세요

 

Holding your hand and standing by

to catch you when you fall

seeing you through

in everything you do

 

그대 손을 잡을게요

그대가 쓰러질 때 잡아줄 수 있도록 곁에 서 있을게요

그대 하는 일들을 모두 챙겨보면서 말이예요

 

Let me be there in your morning

Let me be there in you night

Let me change whatever's wrong and make it right

Let me take you through that wonderland 

that only two can share

All I ask you is let me be there

 

아침에도, 내가 그대 곁에 있도록 해주세요

저녁에도, 내가 그대 곁에 있도록 해주세요

잘못된 건 무엇이든 바꾸어 바로잡게 해주세요

단둘만 함께 나눌 수 있는 동화의 나라로

그대를 데려가게 해 주세요

내가 원하는 건 그대 곁에 있는 것 뿐...

 

Watching you grow

And going through the changes in your life

That's how I know

I always wanna be there

 

그대가 크는 모습을 지켜보는 것

그대 삶의 변화를 함께 걷는 것

바로, 이런 것으로 알게 됐어요

나 언제나 그대 곁에 있고 싶다는 것을

 

Whenever you feel,

you need a friend to lean on, here I am

Whenever you call, you know I'll be there

 

기대고 싶은 친구가 필요하다 느껴지면, 내가 여기 있어요

그대가 언제나 나를 부르면,

난 언제나 그대 곁에 있다는 걸 알잖아요

 

Let me be there in your morning

Let me be there in you night

Let me change whatever's wrong and make it right

Let me take you through that wonderland 

that only two can share

All I ask you is let me be there

 

아침에도, 내가 그대 곁에 있도록 해주세요

저녁에도, 내가 그대 곁에 있도록 해주세요

잘못된 건 무엇이든 바꾸어 바로잡게 해주세요

단둘만 함께 나눌 수 있는 동화의 나라로

그대를 데려가게 해 주세요

내가 원하는 건 그대 곁에 있는 것 뿐...