Elvis Presley 노래모음

[스크랩] Elvis Presley - Welcome To My World

백합7 2015. 2. 2. 21:20

 

welcome to my world
want to come on in
miracles i guess
still happen now and then
step into my heart
and leave your cares behind
welcome to my world
built with you in mind
knock and the door will open
seek and you will find
ask and you,ll be given
the key to this world of mine
i,ll be waiting here
with my arms unfurled
waiting just for you
welcome to my world
waiting just for you
welcome to my world

나의 세계로 어서 오세요
들어와 보구 싶지 않으세요
기적과 같은 신비로운 일도
이따금씩 일어나는가봐요
나의 마음속으로 발을 들여 놓아요
걱정거리는 뒤로 제쳐두고
당신을 위해 지어놓은
나의 세계로 어서 들어오세요.
두드리세요.문이열릴거에요
애써보세요.찾을수있을거에요
부탁하세요.내마음의 세게로 들어오는
열쇠를 얻을수 있을거에요.
팔을 활착펴고
여기서 당신을 기다릴게요.
나 당신만을 기다리고 있어요.
나의 세계로 어서 오세요.
당신만을 기다리고 있어요.
나의 세계로 어서오세요.

출처 : 간이역
글쓴이 : 간이역 원글보기
메모 :