Debby Boone 노래모음

You Light Up My Life - Dabby Boone

백합7 2018. 7. 16. 17:08

 

 

 

 

 

So many nights, I'd sit by my window
수많은 밤을, 저는 창가에 앉아 있었어요
Waiting for someone to sing me his song
제게 노래 불러줄 누군가를 기다리면서요
So many dreams, I kept deep inside me
많은 꿈들을 제 안에 깊숙이 간직하고 있었어요
Alone in the dark, but now you've come along
홀로 어둠 속에서, 그러나 이제 당신이 와줬어요
 
And you light up my life
그리고 당신이 제 삶을 밝혀주었어요
You give me hope, to carry on
당신은 제게 계속 살아갈 희망을 주었어요
You light up my days
당신은 제 날들을 밝혀주었어요
And fill my nights with song
그리고 제 밤들을 노래로 채워줬어요
 
Rollin' at sea, adrift on the waters
울렁이는 바닷물 위에서 헤맸어요
Could it be finally, I'm turning for home
마침내 제가 집으로 돌아갈 수 있을까요?
Finally a chance to say, "Hey, I Love You"
마침내 제가 당신을 사랑한다고 말할 기회인가요?
Never again to be all alone
다시는 혼자이고 싶지 않아요
 
And you light up my life
그리고 당신이 제 삶을 밝혀주었어요
You give me hope, to carry on
당신은 제게 계속 살아갈 희망을 주었어요
You light up my days
당신은 제 날들을 밝혀주었어요
And fill my nights with song
그리고 제 밤들을 노래로 채워줬어요
 
You, you light up my life
당신이, 당신이 제 삶을 밝혀주었어요
You give me hope, to carry on
당신은 제게 계속 살아갈 희망을 주었어요
You light up my days
당신은 제 날들을 밝혀주었어요
And fill my life with song
그리고 제 삶을 노래로 채워줬어요
It can't be wrong when it feels so right
느낌이 좋을 땐 잘못될 수는 없어요
'cause you, you light up my life
당신이, 당신이 제 삶을 밝혀주었으니까요

'Debby Boone 노래모음' 카테고리의 다른 글

Close To You - Debby Boone  (0) 2016.02.10
End Of The World - Debby Boone  (0) 2016.01.25
Are You On The Road To Lovin' Me Again - Debby Boone  (0) 2016.01.08