Lobo 노래모음

I'd Love You To Want Me - Lobo

백합7 2022. 10. 22. 21:29

 

 

 

When I saw you standing there 

I about fell out my chair 

and when you moved your mouth to speak 

I felt the blood go to my feet. 

 

저만큼 당신이 서 있는 것을 보았을때

나는 의자에서 거의 떨어질 뻔했어요

당신이  입을 열어 무언가를 말하려했을때

난 피가 거꾸로 흐르는걸 느꼈어요 

 

Now it took time for me to know 

what you tried so not to show 

Now something in my soul just cries 

I see the want in your blue eyes.

 

당신이 보여주지 않으려고 애쓴 것들이 무엇이었는지

오랜 시간이 흐르고 나서야 알게 되었네요

내 마음속에서 무언가가 소리치는것 같아요

당신의 푸른 눈동자에서 원하는 것이 있다는걸 알아요  

 

Baby,I`d love you to want me 

The way that I want you 

The way that it shoud be 

Baby, you`d love me to want you 

The way that I want to 

If you'd only let it be.

 

그대여, 난 당신이 날 원했으면 좋겠어요.

내가 당신을 원하는 것처럼 말이에요.

당연히 그렇게 되어야만 하는 것처럼 말이에요.

그대여, 당신이 그렇게 할수만 있다면

내가 당신을 원하도록 당신이 바랬으면 좋겠어요.

내가 원하는 것처럼 말이에요. 

 

You told yourself years ago 

you`d never let your feelings show 

The obligation that you made 

for the title that they gave.

 

몇 년 전 당신은 당신의 감정을 남에게 보이지 않겠다고

스스로 다짐했었지요

사람들이 당신에게 부여한 겉모습 때문에

당신이 만든 의무감이었어요 

 

Baby,I`d love you to want me 

The way that I want you 

The way that it shoud be 

Baby, you`d love me to want you 

The way that I want to 

If you'd only let it be. 

 

그대여, 난 당신이 날 원했으면 좋겠어요

내가 당신을 원하는 것처럼 말이예요

당연히 그렇게 되어야만 하는것 처럼 말이예요

그대여, 당신이 그렇게 할수 있다면

내가 당신을 원하도록 당신이 바랬으면 좋겠어요

내가 원하는 것처럼 말이예요

 

'Lobo 노래모음' 카테고리의 다른 글

Me and you and a dog named boo - Lovo  (0) 2019.10.02
Stoney - Lobo  (0) 2018.02.04