Patti Page 노래모음

Tennessee waltz - Patti page

백합7 2017. 10. 27. 06:54

 

 

 

 

I was dancing with my darlin' to the Tennessee Waltz

나는 나의 사랑하는 사람과 테네시 왈츠에 맞춰 춤을 추고 있었어요

 

when an old frind I happened to see 

그때 우연히 옛친구를 만나게 되고

 

introduce him to my loved one

내 사랑하는 사람에게 소개시켜줬어요

 

and while they were dancing

그들이 춤추고 있는 동안

 

my frind stole my sweet heart from me

나의 친구는 나의 사랑하는 사람을 나에게서 빼앗아 가버렸어요

 

I remember the night and The Tennessee Waltz

나는 그 날밤과 테네시 왈츠 음악을 기억하고 있어요

 

Now I know just how much I have lost

이젠 알아요 내가 얼마나 많은 것을 잃었는지를

 

Yes, I lost my little darling

예, 나는 내 사랑하는 사람을 잃었어요

 

The night they were playing

그 날밤, 그들은 춤을 추었지요 

 

The beautiful Tennessee Waltz

그 아름다운 테네시 왈츠를

 

◆ Repeat  반복 

 

 

 

 

 

 

 

'Patti Page 노래모음' 카테고리의 다른 글

Try To Remember --- Patti Page  (0) 2022.10.14
Help me make it through the night - Patti Page   (0) 2019.10.02
Changing Partners - Patti Page  (0) 2016.12.21