Beatles 노래모음

In My Life - Beatles

백합7 2013. 7. 15. 21:14

 

 

 

 

There are places I'll remember all my life
내 삶 속에서 내가 언제나 기억할 곳이 있어요.
Though some have changed
몇몇은 변해버리기도 하겠지요.
Some forever,not for better
몇은 영원히 있기도 하겠지만 몇은 더 나쁘기도 하겠죠.
Some have gone and some remain
몇은 가버렸지만, 몇은 남아 있지요.
All these places had their moments
하지만 이들은 모두 그들의 시간을 갖고 있어요.
With lovers and friends I still can recall
사랑하는 사람과, 좋아했던 사람에 대해 나는 회상할 수 있답니다.
Some are dead and some are living
몇몇은 죽기도 했고,몇몇은 살아있지만,
In my life I've loved them all
나는 내 삶 속에서 그들을 사랑합니다.
But of all these friend and lovers
하지만 이 모든 좋아하는 사람들과 사랑하는 사람들중에
There is no one comepares with you
당신과 비교할 사람은 없지요.
And these memories lose there meaning
그리고 이 모든 기억들은 의미를 잃는답니다.
When I think of love as something new
사랑을 새로운 어떤 것으로 생각한다면.
Though I know I'll never lose affection for people and things that
went before
내가 비록 지나간 것들에 대해 애정을 잃지 않을 것이란 걸 알고는 있지만,
I know I've often stop and think about them
나는 내가 종종 멈춰서서 그들에 대해 생각할 것이란 걸,
In my life I love you more
내 삶 속에서 당신을 더 사랑할 것이란 것 또한 나는 알고 있습니다.



'Beatles 노래모음' 카테고리의 다른 글

Something - Beatles  (0) 2013.07.30
Real Love - Beatles  (0) 2013.07.17
Girl - The Beatles  (0) 2013.07.15
I Saw Her Standing There - The Beatles  (0) 2013.07.15
And I Love Her - The Beatles  (0) 2013.07.15