Carpenters 노래모음

A Song For You - 카펜터스

백합7 2013. 8. 18. 16:45

 

< A Song For You (그대를 위한 노래) >


I've been so many places in my life and time
난 살아오는 동안 많은 곳에 가봤어요

I've sung a lot of songs I've made somebad rhyme
난 내가 만든 많은 노래들을 불러왔어요

I've acted out my love in stages
난 무대위에서 내 사랑을 표출해왔어요

With ten thousand people watching
일만의 사람들이 지켜보는 가운데서

But we're alone now and I'm singing this song for you
하지만 지금 우린 외로워하고, 난 그대를 위해 이 노래를 부르고 있어요

I know your image of me is what I hope to be
내가 가진 당신의 이미지는 내가 찾는 그것이었어요

I've treated you unkindly but darlin' can't you see
난 그댈 퉁명스럽게 대했지만 그대여 날 봐줘요

There's no one more important to me
내겐 그대보다 더 소중한 사람은 없어

Darlin' can't you please see through me
그대여 제발 나를 바라봐줘요

Cause we're alone now and I'm singing this song for you
지금 우린 외로워하고, 난 그대를 위해 이 노래를 부르고 있으니까

You taught me precious secrets of the truth withholding nothing
당신은 내게 활짝 열린 진실을 일깨워줬어요

You came out in front and I was hiding
당신은 앞으로 나왔고 나는 숨어있었어요

But now I'm so much better and if my words don't come together
하지만 지금은 아주 괜찮아요 그리고 내 약속이 지켜지지 않는다면

Listen to the melody cause my love is in there hiding
그 멜로디를 들어봐요, 내 사랑은 그곳에 숨어있으니까

I love you in a place where there's no space or time
공간이나 시간이 없는 그곳에서 난 그대를 사랑해요

I love you for in my life you are a friend of mine
그대는 내 친구니까 난 죽는날까지 그대를 사랑해요

And when my life is over remember when we were together
그리고 내가 죽고 나면 기억해요 우리가 함께였던 그때를

We were alone and I was singing this song for you
우리는 외로워했고, 난 그대를 위해 이 노래를 부르고 있었어요

We were alone and I was singing this song for you
우리는 외로워했고, 난 그대를 위해 이 노래를 부르고 있었어요

'Carpenters 노래모음' 카테고리의 다른 글

Jambalaya - 카펜터스  (0) 2013.08.23
Touch Me When We're Dancing - 카펜터스  (0) 2013.08.20
Those Good Old Dreams - 카펜터스  (0) 2013.08.17
Solitaire - 카펜터스  (0) 2013.08.13
Sweet Sweet Smile - 카펜터스  (0) 2013.08.12